AMG 1500
Ürün: MITSUBISHI
Alternatör: PI734F
Kontrol Sistemi: PCM (IG-NT GC)


Ürün Hakkında
Genel Özellikler
3 Faz Sayısı, 50 Hz, PF 0.8
Motor Özellikleri
Alternatör Özellikleri
Boyut ve Ağırlık
Standart Özellikler
Sabit tesislerde, yedek veya sürekli güç kaynağı kullanım sahalarında Aksa jeneratör grubu, güvenilirlik ve ideal performans sağlar. Üretilen tüm jeneratör grupları için, ön ürün testi ve fabrika imalat testi yapılır.
Sertifikalar
TS ISO 8528
CE
SZUTEST
2000/14/EC
Model Adı |
AMG 1500 |
||
---|---|---|---|
Frekans (HZ) |
50 |
||
Kullanılan Yakıt Tipi |
Natural Gas |
||
Motor Markası ve Modeli |
MITSUBISHI - GS16R2-PTK |
||
Alternatör Markası ve Modeli |
Stamford - PI734F |
||
Kontrol Paneli Modeli |
PCM (IG-NT GC) |
||
Kabin | SCH 40 |
VOLTAJ | Standby Güç (ESP) | Prime Güç (PRP) | Standby Amper | ||
---|---|---|---|---|---|
kVA | kW | kVA | kW | ||
400/231 | 1800 | 1440.00 | 1800 | 1440.00 | 2598.15 |
Standby Güç (ESP) : Güvenilir şebeke kaynağının kesilmesi durumunda, değişken elektrik yük ihtiyacının karşılanmasında kullanılır. ESP, ISO 8528-1'e uygundur Aşırı yüklemeye izin verilmemiştir.
Prime Güç (PRP) : Değişken yük altında sürekli çalışma gücü olarak tanımlanmıştır. PRP, ISO 8528-1'e uygundur her 12 saatte bir 10% aşırı yükleme yapılabilir.
Prime Güç (PRP) : Değişken yük altında sürekli çalışma gücü olarak tanımlanmıştır. PRP, ISO 8528-1'e uygundur her 12 saatte bir 10% aşırı yükleme yapılabilir.
Motor |
MITSUBISHI |
||
---|---|---|---|
Motor Modeli | GS16R2-PTK | ||
Silindir ve Tasarım | 16 cylinders - V type | ||
Çap ve Strok | mm | 170 X 220 | |
Toplam Silindir Hacmi | L | 79.9 | |
Hava Emme | Turbo Charged and AfterCooled | ||
Norminal Devir | d/dk | 1500 | |
Kullanılan Yakıt Tipi | |||
Natural Gas | |||
Governör Sistemi | |||
Electronic | |||
Operasyon Voltajı (Vdc) | |||
24 Vdc | |||
Soğutma Metodu | |||
Water Cooled | |||
Prime %100 Yükte Yakıt Sarfiyatı (m3/saat) | |||
351,5 |
Üretici | Stamford | |
---|---|---|
Alternatör Markası ve Modeli | PI734F | |
Frekans (HZ) | Hz | 50 |
Güç (kVA) | kVA | 2080 |
Tasarım | 4 Pole, Brushless | |
VOLTAJ | V | 400 |
Faz | 3 | |
Otomatik Voltaj Regülatörü | MX341 | |
Voltaj Regülasyonu | (+/-) | 1 |
Yalıtım Sistemi | H | |
Güç Faktörü | 0.8 | |
Alternatör Ağırlığı (Kg) | 3840 | |
Soğutma Havası (m³/dk) | m3 | 161.4 |
Açık Grup | Kuru Ağırlık (kg.) (kg.) |
Boy (mm.) |
En (mm.) |
Yükseklik (mm.) |
Yakıt Depo Kapasitesi (lt.) (Lt.) |
---|---|---|---|---|---|
![]() |
16000 | 5727 | 2173 | 2472 | |
Kabinli Grup | Kuru Ağırlık (kg.) (kg.) |
Boy (mm.) |
En (mm.) |
Yükseklik (mm.) |
Yakıt Depo Kapasitesi (lt.) (Lt.) |
SCH 40![]() |
22030 | 2440 | 12200 | 2800 |
Radyatör ve mekanik fan
Dönen ve sıcak parçalara dokunmayı önleyen koruyucu kafes
Elektrikli marş motoru ve şarj alternatörü
Akü (kurşun asitli), kabloları ve sehpası
Motor blok suyu ısıtıcısı
Çelik şase ve titreşim önleyici takozlar
Şaseye entegre yakıt tankı
Esnek yakıt bağlantı hortumları
Tek yataklı, ve H yalıtım sınıflı alternatör
Endüstriyel kapasitede susturucu ve esnek çelik kompensatör
Elektronik akü şarj cihazı
Kullanma ve montaj kılavuzu
Grupların frekans ve voltaj regülasyonu ISO 8528-5 e uyumlu
NFPA110 a gore %100 yükü kaldırmaktadır.
Jeneratör Donanım Seçenekleri
Dönen ve sıcak parçalara dokunmayı önleyen koruyucu kafes
Elektrikli marş motoru ve şarj alternatörü
Akü (kurşun asitli), kabloları ve sehpası
Motor blok suyu ısıtıcısı
Çelik şase ve titreşim önleyici takozlar
Şaseye entegre yakıt tankı
Esnek yakıt bağlantı hortumları
Tek yataklı, ve H yalıtım sınıflı alternatör
Endüstriyel kapasitede susturucu ve esnek çelik kompensatör
Elektronik akü şarj cihazı
Kullanma ve montaj kılavuzu
Grupların frekans ve voltaj regülasyonu ISO 8528-5 e uyumlu
NFPA110 a gore %100 yükü kaldırmaktadır.
MOTOR
• Yakıt-su ayırıcı filtre
• Düşük su seviyesi alarmı
• Yağ ısıtıcısı
ALTERNATÖR
• Isıtıcı, rutubet önleyici
• Büyük güçte alternatör
• Çıkış şalteri
KONTROL PANOSU
• Uzaktan iletişim ve kontrol
• Toprak kaçağı, tek jeneratör
• Şarj ampermetresi
TRANSFER PANOSU
• Üç veya dört kutuplu transfer sistemi
• Üç veya dört kutuplu motorlu çıkış şalteri
YARDIMCI DONATILAR
• Ana Yakıt Tankı
• Otomatik veya manuel yakıt dolum sistemi
• Yağ boşaltma, el pompası
• Düşük ve yüksek yakıt seviyesi alarmı
• Egzoz susturucusu, meskûn mahal tip
• Muhafaza kabini; ses yalıtımlı tip veya açık alan tip
• Hava kanalı adaptörü (radyatör önü)
• Motorlu panjur (hava giriş ve çıkış devresi)
• Ses yalıtımlı kanal (hava giriş ve çıkış devresi)
• Römorklar
• Alet takımı (bakım için)
• 1500/3000 çalışma saati için bakım seti
• Çift cidarlı şasi
• Antifriz ve motor yağlama yağı (-30°C çevre sıcaklığı için)
• Akü anahtarı
• Yakıt-su ayırıcı filtre
• Düşük su seviyesi alarmı
• Yağ ısıtıcısı
ALTERNATÖR
• Isıtıcı, rutubet önleyici
• Büyük güçte alternatör
• Çıkış şalteri
KONTROL PANOSU
• Uzaktan iletişim ve kontrol
• Toprak kaçağı, tek jeneratör
• Şarj ampermetresi
TRANSFER PANOSU
• Üç veya dört kutuplu transfer sistemi
• Üç veya dört kutuplu motorlu çıkış şalteri
YARDIMCI DONATILAR
• Ana Yakıt Tankı
• Otomatik veya manuel yakıt dolum sistemi
• Yağ boşaltma, el pompası
• Düşük ve yüksek yakıt seviyesi alarmı
• Egzoz susturucusu, meskûn mahal tip
• Muhafaza kabini; ses yalıtımlı tip veya açık alan tip
• Hava kanalı adaptörü (radyatör önü)
• Motorlu panjur (hava giriş ve çıkış devresi)
• Ses yalıtımlı kanal (hava giriş ve çıkış devresi)
• Römorklar
• Alet takımı (bakım için)
• 1500/3000 çalışma saati için bakım seti
• Çift cidarlı şasi
• Antifriz ve motor yağlama yağı (-30°C çevre sıcaklığı için)
• Akü anahtarı
Kabin: SCH 40
Standart Özellikler
Kabin Seri Modeli | SCH 40 | |
---|---|---|
En | mm. | 12200 |
Boy | mm. | 2440 |
Yükseklik | mm. | 2800 |
Yakıt Depo Kapasitesi (lt.) | Lt. |