Aksa’nın Dynamo CRM projesine IDC ödülü

  • Aksa’nın Dynamo CRM projesine IDC ödülü

Dünyanın en büyük 5 jeneratör üreticisi arasında yer alan Aksa Jeneratör,’10.IDC Türkiye CIO Zirvesi’nde ‘Costumer Experience’ kategorisinde 3. lük ödülünü kazandı. 07- 09 Nisan tarihleri arasında Antalya Gloria Golf Resort’ta gerçekleşen, International Data Corporation (IDC) nin düzenlediği zirveye Aksa, Dynamo CRM projesiyle katıldı.

Jeneratör sektörünün lider markası Aksa, Dynamo CRM projesiyle International Data Corporation tarafından düzenlenen IDC Türkiye CIO Zirvesi’nde ‘Customer Experience’ kategorisinde 3.lük ödülünü kazandı. 07 – 09 Nisan tarihleri arasında Antalya Gloria Glof Resort’ta gerçekleşen ödül törenine Aksa Jeneratör müşteri deneyimi konusunda ikinci ödülünü kazanmış oldu.
Proje ekibinin başında bulunan Kazancı Holding BT Direktörü Reha Argaç; “5 Mart 2018 tarihinde başladığımız bu proje yolculuğunda tüm kilometre taşlarımızı ilk gün ki heyecanımızla aşmaya devam ediyoruz. Proje Yönetim süreçlerimizde kullandığımız çevik yaklaşımlar ile ekiplerin takım ruhu ile çalışmasını, bu takımların birbirleri ile koordine olmasını ve ortaya çıkan ürünü sahiplenmesini sağlıyoruz. Proje yaşam döngüsünde yoğun şekilde çalışırken, proje sonucunda ortaya çıkan ürünün de yaşam süreci boyunca sürdürülebilir olması için çaba harcıyoruz. Bu da sadece projeye değil, dijitalleşme yolculuğu boyunca maksimum değeri üretmeye odaklanmamızı sağlıyor. Bu dijitalleşme yolculuğunda projeyi yakından takip eden ve destekleyen üst yönetimimize, emeği geçen tüm ekibe teşekkür ederim” diyerek projenin önemini vurguladı.
Müşterilerin ihtiyaçları doğrultusunda yenilikçi yaklaşımlar geliştirmeyi hedeflediklerini belirten Aksa Jeneratör CEO’su Alper Peker, “Türkiye’nin lider jeneratör markası olarak, ilkleri gerçekleştirmek, her zaman bizim önceliğimizdir. Satış, Servis ve Kiralama olarak tüm faaliyetlerin tek yerden yönetildiği bir platformu oluşturmak için yola çıktık. Bu proje ile de ülkemizde bir ilki gerçekleştireceğiz. Projenin en net çıktısı olarak da hedefimiz müşteri memnuniyetini kusursuz hale getirmek oldu. Bu ateşleyici güç ile çıktığımız yolda, ekip ruhunu kaybetmeden, tüm çalışanlarımız ve paydaşlarımız ile projemizi hayata geçiriyoruz. Bu proje üzerine inşa edeceğimiz dijitalleşme yolculuğumuz devam edecek” dedi.
 
Müşteri memnuniyetini her zaman ön planda tutan Aksa, dijital dönüşüm yolculuğunun en büyük adımlarından biri olan Dynamo CRM projesiyle; satış, servis ve kiralama süreçlerini tek bir sistem üzerinden entegre bir şekilde yönetilebilecek. Bu proje ile endüstri 4.0 teknolojileri de kullanılarak, IoT sistemiyle entegre akıllı algoritmaların kullanıldığı süreçler de hayata geçirilecek.